عسلعسل، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
الین خواهریالین خواهری، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

*شیطونی های دخترونه*

گفتگوی من با یه خارجی تو آنتالیا

1397/6/28 16:03
نویسنده : asalbanoo
581 بازدید
اشتراک گذاری

ما همین آخرای مرداد امسال رفتیم ترکیه آنتالیا. تو هتل تو سالن غذاخوری بودیم و خیلی شلوغ بود و کلی روسی بودن تو هتل همه بور بودن. البته منم بورم موهام قهوه ایه. درسته که خیلی با خارجیا اونجا حرف زدم و انگیلیسیم فوله ولی این یکی مکالمه خاصه. از میز پاشدم رفتم سس بزنم به سیب زمینیم نمیدونستم از کجا باید بگیرم. از خانومه که اونجا کار میکرد و راهنمایی میکرد ( گارسون نبود ) پرسیدم ( همه مکالمه به انگیلیسیه ) ببخشید باید از کجا سس بگیرم

گفت چه نوعی منم گفتم کچاب . دست گذاشت رو کمرم و همراهیم کرد سمت سس ها.   تو راه ازم پرسید چند سالته منم گفتم 13 . گفت اهل کجایی گفتم ایران . گفت با تعجب و سوالی ایران؟؟ گفتم بله و برام سس زد. ازش پرسیدم خودت اهل کجایی

گفتم من از انتالیام.بعد رفتم. دوباره برگشتم که قاشق بگیرم برای دسرم اونو دیدم.           اومد نازم کنه دستشو گذاشت رو چونممحبت گفتم چرا تعجب کردی فکر میکردی از کجا باشم؟ با اطمینان و محکم گفت اینگیلیسخندونکزیبا گفتم واقعا؟؟ گفت آره گفتم چرا؟ گفت چون خیلی خوشگلیخندونکدوباره گفت خیلی خوشگی. منم خندیدم گفتم تو خوشگل تری و اونم خندید

بعد گفت فکر میکردم از اونجا باشی نه ایران. خلاصه گفتم بعدا میبینمت و رفتم. برای همه هم تعریف کردمزیباخندونک

ولی خب اونا که ایرانی ها رو ندیدن بدونن که همشون خوشگلن.محبت

پسندها (4)

نظرات (6)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
28 شهریور 97 16:09
افرین بهت  عزیزم که انگلیسی وفولی چون  واقعا به درد میخوره تو اینده،هرچند من بلد نیستمخندونکولی ترکیه ای معرفی بلدمزبانخخخخ
asalbanoo
پاسخ
مرسیییخندونک ترکیه ای نه ترکی خندونک حتما یاد بگیر 
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
28 شهریور 97 21:18
نه ترکیه ای ....ترکی استانبولی.....عربی هم بلدمازبان
asalbanoo
پاسخ
اهااا افرین باباچشمک

28 شهریور 97 22:33
سلام
می تونی اگه وقت داری تمام صحبتاتون و به انگلیسی هم بنویسی؟
 
asalbanoo
پاسخ
بعله بعله حتما پست بعدیم این میشه پس سر بزنمحبت

28 شهریور 97 22:35
میشه بگی چه جوری انگلیسی رو یاد گرفتی.
می خوام منم تمرین کنم
ممنون میشم راهنمایی کنی خانوم خوشگله😉😇👌
asalbanoo
پاسخ
خب من 4 یا 5 ساله میرم کلاس زبان سراسری کانون. بهتر از همه ی زبانکده هاست و همه جای ایران وجود داره. منم خیلی کتاب انگیلیسی میخونم و اهنگ گوش میدم

28 شهریور 97 22:37
اگه می تونی بیا توی نی نی گپ👌👌✏
مامان صدرامامان صدرا
29 شهریور 97 1:09
چه دختر فهمیده ای ❤
asalbanoo
پاسخ
میسییییستاره