عسلعسل، تا این لحظه: 18 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
الین خواهریالین خواهری، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

*شیطونی های دخترونه*

پاییز ای پاییز سلااام

1397/7/13 19:18
نویسنده : asalbanoo
1,074 بازدید
اشتراک گذاری

گوش کن

صدای نفس های پاییز می آید

نگرانی هایت را از برگ های درختان آویزان کن

چند روز دیگر می ریزند

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

دلم خون شد از این افسرده پاییز

از این افسرده پاییز غم انگیز

غروبی سخت محنت بار دارد

همه درد است و با دل کار دارد

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

توجه توجه

لطفا تا آخر بخوانید و نظر بگذارید

وگرنه امیدوارم پاییزتان مثل تابستان بگذرد

همین

آخ که چقدر دلم برای پاییز تنگ شده بود . من خیلی پاییز رو دوست دارم حالا اونقدری که شعر بالایی میگه غم انگیز نیست

میدونید چیشد که خواستم درباره پاییز بنویسم؟خب ما تو مازندران زندگی می کنیم و پاییز همیشه بارون های سنگین و زمستون ها بعضی وقتا برف میاد. امروز بعدازظهر طوفان شدیدی شد. همه ی در و پنجره هارو بستیم. منم همش از خوشحالی بارون می پریدم.Yah

مامانم ازم پرسید که چرا برای بارون انقدر خوشحالی گفتم چون دلم برای لباسای گرمم و نیم بوتم تنگ شده

غروب که شد داشتم درس می خوندم که از شدت بارون و رعد و برق دیدم که برق رفت و هوا خیلی تاریک تر شد ( از غروبای معمولی )

خلاصه من عاشق همه ی فصل ها هستم خودم تو بهار به دنیا اومدمپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

پاییز هم که همش بارون و برگ و قشنگیه

ولی مامان بزرگم می گفت که آدما تو پاییز خودشونو بیشتر برای کارهایی که میکنن سرزنش می کنن و بیشتر تو این فصل دپرس میشن

اونم به خاطر اینه که تیرگی هوا و بارون و سرما روی روان ما تاثیر میذاره

کلا خیلی جالبه

اصلا همه چی جالبه

من همیشه همه چی رو فان می بینم و از همه چی لذت می برم

عاشق همه چی هم هستم و از هیچی نمی ترسم

اصن عاشق همه چی بودن خودش عااالیه

چرا شعرای زشت و غم انگیز درمورد پاییز می نویسن

شما نظرتون در مورد این چیزایی که گفتم چیه؟

اصن بگین دیدگاه شما چیه؟

منتظر نظراتتون هستم مرسییییی Ù¾Ø±ÛŒØ³Ø§ دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

 

 

 

 

پسندها (8)

نظرات (4)

❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
13 مهر 97 19:20
من عاشق پاییزم
ولی مدرسه علاقمو بهش کم میکنه😕
asalbanoo
پاسخ
خخخ خنده راست میگیا
مامان صدرامامان صدرا
15 مهر 97 15:08
منم عاشق پاییزم🍁🍁🍁🍁
asalbanoo
پاسخ
وای اره خیلی خوبه منم دلم برای  ارنگی و پرتقالش خیلی تنگ شده بود
نیروانا
15 مهر 97 16:29
وایییییییی خدا نه من که از هوای سرد متنفرم...
پائیزی هم هستم ها!
asalbanoo
پاسخ
آخ آخ آخ خودت پاییزی هستی و پاییز رو دوست نداری؟زیبا ولی نه من دلم واسه هوای سرد تنگ شده بودگل
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
17 مهر 97 23:06
پاییز وفادارترین فصل خداست ...
من عاشق پاییزم🌷🌷❤❤❤❤
asalbanoo
پاسخ
منم همین طور . ولی به نظرم بهار وفادار تره چشمک